fredag 21. oktober 2011

Målet og damen bak bloggen

Tanken er å gi tips til hvordan 
man kommer frem til de  magiske bildene. Steg man kan ta for å bli 
en bedre hobbyfotograf.

Som mediegrafiker jobber jeg daglig
med reproarbeid - justering av bilder,
samt annet grafisk arbeid. I tillegg har
jeg vært ivrig fotoentusiast i mange år nå. Jeg håper å kunne dele mine erfaringer slik at dere også kan bli bedre fotografer, samt lære å justere bilder på en effektiv og hensiksmessig måte slik at resultatet blir optimalt.

Bakgrunnen for denne bloggen er at jeg
får en del spørsmål på min interiørblogg, Katrine Anitas magiske verden, om hvordan jeg justerer bildene og mye annet. Nå skal det sies at jeg bruker Adobe Photoshop til å justere bildene,
så derfor har jeg dessverre ikke så mye kunnskap om gratisprogramvaren som finnes der ute, men prinsippene er som oftest de samme, så jeg vil prøve å være til hjelp.

Jeg anser meg ikke som noen ekspert, men med flere års erfaring håper jeg å
kunne hjelpe amatørfotografer der ute som vil et steg lengre.

1 kommentar: